Linistea

Este o liniste asurzitoare

Ma doare peste tot

Lipsa cuvintelor tale,

Imi aud gandurile

Si toate gandurile sunt despre tine

Despre cum ai venit,

Despre cum mi-ai sarutat ochii,

Ca sa-mi ramai imprimat pe retina,

Despre cum mi-ai sarutat fruntea

Ca sa mi te infigi adanc in fiecare celula nervoasa,

Despre cum mi-ai sarutat genunchiul

Ca sa ma lasi fara puterea de a fugi cat mai departe de tine,

Despre cum mi-ai sarutat sufletul

Si mi-ai intrat in sange…

 

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

