Lui

Deragele mele, fiecare dintre noi avem cate un astfel de profesor… aceasta este pentru profesorul meu…

Profesorului meu de… suferinta
Si celui care mi-a predat lectii de zbor
Celui ce m-a-nvatat despre dorinta
Celui ce-a definit cuvantul „dor”

Celui ce a dat sens cuvantului „acasa”
Celui pe care l-am iubit mereu
Celui ce mi-a facut viata frumoasa
Celui ce m-a-nvatat ce-nseamna „greu”

Celui ce m-a-nvatat s-ascult tacerea
Celui pe care l-am divinizat
Celui care m-a invatat ce e durerea
Celui in ale carui brate-am tremurat.

Celui pentru care mi-am pus viata-n valiza
Si am plecat departe – peste ocean
Celui ce nu e o usoara briza
Celui ce stie-a fi doar uragan.

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

