Sfaturi pentru fiica mea

Copila mea cu ochi de ciocolata
Si par balai ca raza soarelui,
Ai buzele precum cireasa coapta
Si pielea ta e… spuma laptelui

Cand te privesc, inima mea tresare
Iar cand te-aud vorbind, ma infior
Si ma gandesc : cum oare-am fost in stare
Sa plamadesc asemenea… odor?

Si cat de dulce esti tu, prea frumoasa fata,
Cand te alinti, cand ma intrebi, cand canti!
Sa nu te indoiesti de tine niciodata
Orice ai face, TU mereu incanti!

As vrea sa-ti dau o mie de povete
Sa te ajut… sa nu gresesti prea mult
As vrea greseala mea sa te invete
Sa nu repeti ce-am facut eu demult.

Si prima mea povata pentru tine
E sa traiesti in “azi” si nu in “ieri”
Lasa-l pe “ieri” sa plece – e mai bine
Sa plece… fara prizonieri

Iubeste azi, acum, aici,
Iubeste-i pe cei multi – si mari, si mici,
Iubeste tot ce este-n jurul tau,
Iubeste-l si pe cel ce este rau!

Crede in tine si in drumul tau,
Crede ca-n toate este insusi Dumnezeu,
Crede ca lumea toata vei schimba
Atunci cand vei incepe cu… persoana ta.

Rabda atunci cand iti este mai greu,
Rabda si uite-te-mprejurul tau
Da multumire pentru tot ce ai
Si chiar de n-ai, tu cauta sa dai!

Si mai ales, grabeste-te incet!
Astfel, vei evita orice regret
Gandeste mult orice cuvant rostesti
Sa nu te faca maine sa rosesti

Sa nu urasti, sa nu vorbesti de rau,
Sa n-ai tu grija – Are Dumnezeu
Sa-ti lasi din suflet celor care vor
Sa te pastreze in inima lor!

Sa stii ca banii nu pot cumpara
Nici fericirea, nici linistea ta
Ca tot ce are pret, n-are valoare
Ca inima ta nu e… de vanzare.

Sa intelegi ca daruind, vei dobandi,
Sa intelegi ca “totul” nu poti sti
Ca daca vrei cu-adevarat sa biruiesti
Trebuie doar atat – doar sa iubesti.

Iar in final, sa stii iubita mea,
Ca unde esti, eu sunt de-a dreapta ta
Ca te urmez si dincolo de stele,
Ca esti fetita visurilor mele!

Xenia

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

