Te caut

Aceasta poezie este ceva mai veche, dar mi-a placut atat de mult incat am memorat-o :)…

poza

Ma plimb mecanic, asteptand sa vii,

Te caut cu privirea-n multime

Dar ochii mei raman mereu pustii

Fiindca esti atat de departe de mine…

 

Esti atat de departe incat

Distanta noastra ma doare

As vrea sa te vad, doar atat,

Dar dorinta-mi ramane visare…

 

Degeaba incerc sa-mi inchipui acum

Ce-am face daca ai fi langa mine

Caci azi ratacesc pe un drum

Privind nauca-n multime.

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

