„Tubul fermecat”

Imi aduc aminte ca aveam vreo patru anisori atunci cand am primit in dar un caleidoscop. M-a fascinat din prima clipa mirajul formelor care se schimbau de fiecare data cand il miscam. M-a fascinat atat de tare, incat l-am facut bucati… voiam sa inteleg ce se intampla inauntrul „tubului fermecat”. Desigur, am fost profund dezamagita sa descopar ceea ce era inauntru – oglinzi, cateva bucatele de plastic colorat si niste margelute… Cu toate acestea, am rugat-o pe mama sa imi mai cumpere unul, apoi inca unul, apoi inca unul… pana cand am ajuns sa am o intreaga colectie. Nu ma saturam de „tuburile mele fermecate”…

Gandindu-ma la viata noastra, imi amintesc de minunatele mele „tuburi”. Dumnezeu ne iubeste atat de mult, incat ne-a daruit liber arbitru… noi suntem cei care miscam „tubul fermecat” si in functie de miscarea noastra, margelutele si bucatelele de plastic iau forme diferite… Uneori, ies forme absolut minunate, alteori margelele se aseaza haotic in asa fel incat habar nu ai ce ti-a iesit… si atunci, poate ca e cazul sa misti din nou „tubul”… poate de data asta, forma care iti va iesi va avea vreo noima, va reprezenta ceva, va fi pe placul tau.

Voua va plac schimbarile? Va place sa rotiti „tubul fermecat”?

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la „Tubul fermecat”

  1. Steluta zice:

    frumos … eu inteleg ceva de genul, iti place sa iti asumi riscuri sau nu ?

    Apreciat de 1 persoană

  2. Roxy zice:

    Vero, sunt multi care se plang ca nu au avut noroc si ca nu au reusit pana acum in viata, dar niciodata nu au incercat sa schimbe directia in care se indreptau de teama ca nu vor mai gasi calea spre „casa”; in acelasi timp ii invidiaza pe cei care au reusit si care si-au luat riscul de a schimba directia si a construi un nou drum cu toate „materialele” avute la indemana in acel moment. Foarte frumoasa povestea si comparatia facuta, felicitari!!!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

