Visul

Am visat atat de frumos in week-end… am visat ca ningea pe Magheru, am visat luminitele, simteam fiecare fulg care mi se topea pe obraji… atat de real incat am scris niste versuri. Imi e dor de tine, tara frumoasa!

Ningea linistit pe Magheru, iubire,

Ningea cu stelute din cer pentru noi,

Ningea cu sperante, ningea cu-amagire,

Ningea linistit si uitasem de ploi.

 

Ningea linistit pe Magheru, iubire,

Uitaseram ploaia, furtuna cea grea,

Ningea cu iluzii, ningea fericire

Ningea linistit peste inima mea.

 

Ningea linistit pe Magheru, iubire,

Stelute-nghetate pe gene-ti cadeau

Ningea cu visare, ningea cu-mplinire

Ningea linistit, iar ochii tai ma-ncalzeau.

 

Ningea linistit pe Magheru, iubire,

Privirea ta calda-n a mea odihnea

Cu buze-ndraznete imi intrasei in fire

Ningea linistit… doar ca Vero dormea.

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Visul

  1. Anca Jidovu zice:

    Ce poezie superba! Mi-a incalzit sufletul…:) Multumesc pentru toate lucrurile frumoase pe care ni le oferi!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Steluta zice:

    frumossssss de-abia astept sa vina sarbatorile 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

