Ne-am luat tara inapoi!

S-a strigat la Revolutie „mai bine golan, decat comunist”… si ne-au trebuit 25 de ani ca sa realizam ca „golan” e poate la fel de rau. De aceasta data s-a umplut paharul, personajul care ameninta sa reprezinte Romania pentru urmatorii ani era si golan si comunist… combinatie mai periculoasa de atat nici ca ar fi putut exista.

Victor Ponta a reusit sa se tina de o promisiune electorala – aceea de a uni toti romanii- doar ca a reusit sa ii uneasca impotriva lui. Ne-am mobilizat asa cum am stiut mai bine, am iesit la vot, am stat in frig cu orele si, multi dintre noi, am reusit sa votam.

Am iesit cu totii, cu mic, cu mare sa votam cu un singur gand –cover acela de a ne lua tara inapoi… si, impreuna, am reusit!!!!

Bravo Romania!

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Ceva de Dulce și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

