Biscuitei cu ciocolata (Shortbread Cookies)

A trecut ceva timp de cand nu am mai „prajiturit”… chiar ma incearca sentimente de vinovatie :)… mai ales ca Maria a inceput sa imi bata obrazul si sa imi spuna ca nu mai miroase casa a prajituri.

Am prajiturit azi acesti biscuitei minunat de fragezi si ciocolatosi. Va recomand din inima sa ii incercati (dar sa nu ma injurati daca sunteti la dieta pentru ca sunt absolut irezistibili)… cum spunea un prieten – curcubeu in cerul gurii :))).

Ingrediente:

260 gr faina

1/4 lingurite de sare

226 gr unt

60 gr zahar pudra

1 lgt extract vanilie (eu am folosit o fiola de vanilie de la Ruf)

100-150 g amestec de ciocolata amaruie si ciocolata cu lapte (eu am folosit doar ciocolata amaruie)

1/2 lgt ulei (eu nu am folosit ulei, dar reteta originala e cu ulei)

mi-au iesit 12 Minnie Mouse si 6 stelute-

Preparare:

Se amesteca intr-un bol faina si sarea. Intr-un alt bol,mixati untul aproximativ 1 minut pana ce devine cremos. Adaugati zaharul pudra si mixati pana ce devine fina compozitia (aproximativ 2 minute), apoi adaugati vanilia. Incorporati faina amestecata cu sarea si omogenizati, apoi puneti aluatul pe o folie de plastic, aplatizati si dati la frigider pentru aproximativ 1 ora.

Intindeti o foaie  de 5-6 mm grosime pe o suprafata usor infainata. Decupati biscuiteii, puneti-i in tava, pe hartie de copt, si dati-i la frigider pentru aproximativ 15 minute (ca sa se raceasca si sa isi pastreze forma in timpul coptului). Resturile de aluat se intind intr-o noua foaie cu aceeasi grosime si  repetati decuparea.

Coaceti la cuptorul preincalzit la 180C  (350F) aproximativ 10-12 minute. Scoateti de la cuptor, ii lasati aproximativ 5 minute in tava, apoi ii transferati pe un gratar (eu am pus pe hartie de copt) pentru a se raci complet. Cand s-au racit complet, glazurati.

Topiti ciocolata (si uleiul, daca folositi, daca nu, doar ciocolata) pe baie de aburi si introduceti biscuitii total sau partial in ciocoata topita – cum mie imi place ciocolata, am glazurat total, apoi ii lasati la uscat pe hartie de copt.

Pofta buna!

Reteta este preluata de pe Joy of Baking unde puteti sa urmariti si un video cu modul de preparare (http://joyofbaking.com/shortbreads/shortbreadcookies.html)

Minnie

 

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulciuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Biscuitei cu ciocolata (Shortbread Cookies)

  1. Popescu, Ovidiu zice:

    Atentie: a inceput postul Craciunului !

    Ovidiu P.

    Apreciat de 1 persoană

  2. veronicole zice:

    Asa este Ovidiu, eu ma satur cu mirosul/privirea. Maimuticile mele nu postesc :)… Ma bucur ca ma citesti si te mai astept 🙂

    Apreciază

  3. Steluta zice:

    Cu siguranta o incercam, desi de vreo cateva zile Kata pofteste la cheese balls 😀 , tot de la tine o am. Probabil las biscuiteii pe weekend 🙂

    Apreciază

  4. veronicole zice:

    Pai fa-i omului bulete daca le pofteste… ca merg excelent cu o berica :).
    Sa faci poze si sa imi spui cum iti plac… mie mi se par cei mai buni biscuitei :). Poti sa o lasi pe Dari sa ii decupeze…

    Apreciază

Lasă un răspuns

