Nimic nu se usuca mai rapid decat o lacrima

VeroNimic nu se usuca mai repede ca lacrimile sau nihil lacrima citius arescit… asa spunem noi, asa spuneau stramosii nostri si… asa este.

Lacrimile se usuca repede, durerea ramane. Durerea se aciueaza in cotloane de suflet nebanuite, sapa, macina, toceste, sfasie, zdrobeste, chinuie. Iti bantuie sufletul si iti intuneca zilele, iti modifica profunzimile fiintei si iti innegreste gandurile, iti schimba perceptia asupra lumii si iti influenteaza chiar si sanatatea trupului… Doar ca nu face nimic din toate acestea fara acordul tau.

Tu, nimeni altcineva, poti decide cand pui capat durerii. Cand te-ai saturat sa-ti plangi de mila, cand te-ai saturat sa fii jos, cand te-ai saturat sa vezi doar jumatatea goala a paharului, cand te-ai saturat de gustul sarat al lacrimilor amestecat cu cel amar al suferintei, atunci esti aproape bine. Pentru ca in momentul in care te-ai saturat de toate acestea, realizezi ca singurul care poate schimba ceva esti tu; ca daca vrei sa schimbi ceva, trebuie sa incepi cu tine insuti; ca poti schimba multe pentru ca acum ai o alta perspectiva asupra vietii… in definitiv, ai privit totul de jos pentru atata timp. Se spune ca adevarata intelepciune este data de suferinta vindecata si asa trebuie sa fie de vreme ce ai gasit puterea de a sta din nou pe propriile picioare dupa ce ai zacut atata vreme cazut prada dezamagirilor, regretelor, neimplinirilor de tot felul.

Scriam acum ceva timp ce ma face pe mine sa realizez ca sunt puternica… poate va va ajuta si pe voi sa va descoperiti puterea si frumusetea interioara.

Sunt puternica pentru ca:

Stiu ca indiferent unde m-as afla, nu sunt niciodata singura.
Stiu ca desi ma impiedic si cad, am puterea sa ma ridic si sa o iau de la capat.
Am multe perechi de pantofi care ma ajuta sa imi regasesc gratia atunci cand am genunchii zdreliti.
Stiu sa daruiesc fara sa astept nimic in schimb.
Stiu ca nu pot schimba trecutul, dar pot face memorabil prezentul.
Am puterea sa IERT si sa CER IERTARE.
Imi cunosc valoarea, dar si neajunsurile.
Nu ma las manipulata si imi apar cu indarjire principiile.
Chiar si atunci cand cred ca nu mai am nimic de daruit, tot gasesc in mine resurse sa ajut pe oricine are nevoie de mine.
Stiu sa zambesc chiar si atunci cand sufletul tipa de durere.
Stiu ca maine este o noua zi in care mi se da sansa sa fiu mai buna decat am fost azi.
Stiu si nu ma tem sa iubesc, cu tot sufletul, chiar daca uneori doare.
Stiu ca a gresi este omenesc si imi accept conditia UMANA.
Cei mai buni profesori imi sunt copiii… de la ei reinvat placerea jocului, reinvat sa ma bucur de lucruri simple, reinvat sa gandesc inocent.
Stiu ca daca vreau sa schimb lumea, trebuie sa incep cu mine insami.
Mai presus de toate, sunt EU in orice situatie si in fata oricui, chiar daca uneori am pierdut.

Va urez sa va descoperiti puterea interioara, sa va descoperiti pe voi si sa va aduceti aminte ca o scanteie de dumnezeire este in fiecare dintre noi si doar de noi depinde daca ramane doar o scanteie, sau se transforma in flacara.

Pe voi ce va intareste?

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

