Cum ii „pacalim” pe copii sa manance de toate

Nu stiu altii cum sunt, dar eu am trei printese… mofturoase. De aceea, atunci cand vreau sa le introduc ceva nou in alimentatie, trebuie sa  devin creativa pentru a ma asigura ca nu sunt respinsa din start.

Ghiciti din poza ce le-am introdus? Nu, nu este ceva dulce la gust, dar mi se pare „dulce” (draguta) presentarea de aceea m-am hotarat sa o public. Este fasole batuta :)… si a fost primita cu mare entuziasm datorita prezentarii. M-am gandit ca poate facem schimb de idei si ne mai ajutam una pe cealalta :).

Fasolica

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulciuri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Cum ii „pacalim” pe copii sa manance de toate

  1. Steluta zice:

    La Dari a mea nu merge pacaleala asta deloc, pot eu sa i le desenez , colorez sau mai stiu eu ce , ca odata bagata in gura si nu ii stie gustul o da afara imediat , chair si dc e dulce , dc produsul nu-l cunoaste si papilele ei gustative nu accepta nu vrea si pace. Singura metoda e sa incerc sa ii dau chestia noua de vreo cateva ori , desi voi fi respinsa de catvea ori , pana la urma accepta.
    Cateodata imi lipsesc zilele cand era mica si manca orice. Eu n-am avut probleme cu ea sa scuipe sau sa nu manance cand era mica ca acum 🙂

    Apreciază

    • Vero Nika zice:

      Deci se poate si mai rau decat la mine :)… La mine merge cu pacalitul, ori prin prezentare, ori asa: oul umplut este mancarea preferata a lui Rapunzel, ori daca mananci musaka ajungi o balerina desavarsita, ori aceasta mancare este facuta dupa reteta lui Kate Middleton :))… inca mai tin toate astea.

      Apreciază

  2. Pai precum iti povesteam aseara, la noi nu e prea mare problema cu incercatul de meniuri noi, dar…citeodata sintem indaratnice si pur si simplu nu vrem. Asa s-a intimplat simbata trecuta cind la micul dejun am avut guacamole iar Minuta mea nu a vrut nici in ruptul capului sa puna in gura asa ceva. Am scos atunci din cutia noastra enorma de 100 de piese de cookie-cutters cea in forma de bradut si asa i-am servit pe farfurie. Am taiat niste ardei rosu marunt si am lasat-o sa decoreze bradutul…. Guacamole a fost topit in citeva minute! 😀

    Apreciază

Lasă un răspuns

