Bomboane Raffaello

raffaello2Dragile mele, azi am reușit să fac cea mai simplă și mai delicioasă rețetă – oricât de neexperimentate ați fi intr-ale bucătariei, nu are cum să nu vă iasă. Bombonelele acestea sunt pe cât de arătoase, pe atât de delicioase… dar, nu mă credeți pe mine pe cuvânt, mai bine încercați voi…

Ingrediente

300 ml lapte condensat

250 gr fulgi de cocos neîndulciți

150 gr migdale prăjite nesărate

Prepararea bombonelelor:

Se amestecă 200 de grame de fulgi de cocos cu laptele condensat până la omogenizare. Se lasă fulgii și laptele condensat deoparte pentru 15-20 de minute.

Se fac biluțe din compoziția rezultată. La mijlocul fiecarei bombonele se pune cate o migdală si apoi se tăvălește prin fulgii de cocos păstrați pentru decor.

Din cantitățile de mai sus eu am obținut 30 de bombonele delicioase.

Sunt absolut minunate!

Raffaello1

Rețetă preluată de pe Jamila Cuisine.

Poftă bună!

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulciuri și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

