Fursecuri cu gem

086Nu mai știam ce să le mai dau la pachețel pentru gustare prințeselor mele și m-am pus pe treabă. Am făcut aceste fursecuțe care sunt pe cat de frumoase si gustoase, pe atât de ușor de făcut.

Ingrediente

220 gr unt moale

100 gr zahăr pudră

1 ou

300 gr făină

2 pachețele de zahăr vanilat (natural dacă se poate)

100 gr gem (eu am folosit de capșune)

Prepararea fursecurilor:

Se mixează untul aflat la temperatura camerei cu zahărul pudră pentru 2 minute. Peste unt, se adaugă oul si continuați să mixati pană ce veți obține un aluat omogen. Adăugați zahărul vanilat și făina și continuați să mixați până ce făina va fi încorporată.

Compoziția rezultată, se pune într-un poș cu șprițul cât mai mare și se formează floricele (este mult mai ușor decât credeți). Floricelele se vor forma in tava de cuptor acoperită cu hârtie pentru copt. Dispuneți floricelele la o distanță de 4-5 cm intre ele. În mijlocul fiecărei floricele, presați ușor cu degetul mare pentru a forma o ușoară adâncitură in care veți adauga gemul.

084

Dați foricelele la cuptorul încins (350F/180C) pentru 10 – 15 minute sau pâna când marginile fursecurilor devin aurii.

Poftă bună!

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulciuri și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Fursecuri cu gem

  1. Iubesc fursecurile, si ale tale, draga Vero, arata fantastic… ♥

    Apreciat de 1 persoană

  2. Lia zice:

    Super idee!!! O sa incerc si eu 🙂 ca par super simplu de facut. Thanks for sharing! Have a great week! From: Dulciuri si Dulcegarii… To: claudia_75ro@yahoo.com Sent: Friday, May 8, 2015 3:23 PM Subject: [New post] Fursecuri cu gem #yiv2356703706 a:hover {color:red;}#yiv2356703706 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv2356703706 a.yiv2356703706primaryactionlink:link, #yiv2356703706 a.yiv2356703706primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv2356703706 a.yiv2356703706primaryactionlink:hover, #yiv2356703706 a.yiv2356703706primaryactionlink:active {background-color:#11729E;color:#fff;}#yiv2356703706 WordPress.com | Vero Nika posted: „Nu mai știam ce să le mai dau la pachețel pentru gustare prințeselor mele și m-am pus pe treabă. Am făcut aceste fursecuțe care sunt pe cat de frumoase si gustoase, pe atât de ușor de făcut.Ingrediente220 gr unt moale100 gr zahăr pudră1 ou300 gr” | |

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero Nika zice:

      Cu drag, Lia! Chiar sunt foarte simplu de facut! Avand 3 copii si serviciu, nu prea am timp de chestii sofisticate, asa ca tot ceea ce vei gasi pe blogul meu, vor fi retete usoare si care nu iti vor consuma prea mult timp :). Te mai astept!

      Apreciază

Lasă un răspuns

