Pentru tine, tara draga

Tara draga si iubita,

De fiii tai parasita

Tara sfanta si frumoasa

Tu esti pentru noi „ACASA”

Suparati pe toti si toate,

Satui de dive agramate

Si de legi alambicate

Noi voiam normalitate.

Si-am aplicat pentru vize,

Ne-am pus vietile-n valize,

Si-am plecat cat mai departe

Avizi de „normalitate”.

Am muncit peste hotare

Pana la epuizare

Si-am vorbit doar cu mandrie

Despre-a nostra Romanie.

Despre-a noastra Neagra Mare –

O oglinda pentru soare

Despre muntii nostri sfinti

Aparati prin suferinti

Despre Dunarea albastra

Ce se varsa-n Marea noastra

Despre Peles, despre Bran,

Despre stramosul Traian

Despre Dochia si-al ei frate –

Decebal si-a lui cetate –

Segetusa Regia –

Inca ne mandrim cu ea

Si, desigur, am vorbit

Despre tot ce am iubit

Despre sfinte manastiri

Despre vechi si dragi zidiri

Despre orase minunate –

Bucuresti, intai de toate,

Apoi Cluj, Sibiu sau Iasi,

Doamne, cum sa le mai lasi?

Am purtat cu bucurie,

Plini de dor si de mandrie

Ia noastra romaneasca,

Zestrea nostra strmoseasca.

Te  iubim cu resemnare,

Si de-aici, din departare,

Ne rugam sa-ti fie bine

Sa venim din nou la tine.

Iar astazi de ziua ta,

Iti uram, Romania,

Sa ramai vesnic frumoasa

Drag, sfant si iubit „ACASA”.

Am scris aceste versuri pentru ca distanta nu modifica niciodata sentimentele… Iar eu nu sunt singura care crede si simte asta. Copiii nostri, indrumati cu multa dragoste de Gabriela Covaci (aka Rocateach Canada), vor canta pentru a sarbatori Ziua Romaniei. Ii puteti urmari live, accesand link-ul de mai jos Duminica, 30 Noiembrie, ora 8PM (Romania), 1PM (Ontario).

http://www.ustream.tv/channel/casa-romana-hamilton?utm_campaign=ustre.am&utm_source=ustre.am%2F1jsaR&utm_medium=social&utm_content=20141125162746

La multi ani, Romania!

Despre Vero Nika

Dejé, sé que dejé Por donde fuí El alma entera Errores cometí, pero al final Pagué la cuenta
Acest articol a fost publicat în Dulcegarii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

