Arhiva zilnică: octombrie 27, 2014

Linistea

Este o liniste asurzitoare Ma doare peste tot Lipsa cuvintelor tale, Imi aud gandurile Si toate gandurile sunt despre tine Despre cum ai venit, Despre cum mi-ai sarutat ochii, Ca sa-mi ramai imprimat pe retina, Despre cum mi-ai sarutat fruntea … Continuă lectura

Publicat în Dulcegarii | Etichetat , , , , , | Lasă un comentariu

Sfaturi pentru fiica mea

Copila mea cu ochi de ciocolata Si par balai ca raza soarelui, Ai buzele precum cireasa coapta… Si pielea ta e… spuma laptelui Cand te privesc, inima mea tresare Iar cand te-aud vorbind, ma infior Si ma gandesc : cum … Continuă lectura

Publicat în Dulcegarii | Etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Pentru Mama

De ce esti suparata oare? De ce oftezi? De ce suspini? Mai bine spune-mi ce te doare-… Hai, lasa-ma sa te alin! Da, stiu, distanta este mare Nici cerul nu-l vedem la fel Cand eu ma uit, vad sfantul soare, … Continuă lectura

Publicat în Dulcegarii | Etichetat , , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Veronica

Ceea ce ne defineste sunt acele detalii ascunse in cotloane de suflet nebanuite uneori nici de noi insine…. colturi de suflet despre care nu am stiut ca exista si despre care am aflat in momente limita… acelea sunt, dupa parerea … Continuă lectura

Publicat în Despre mine | Etichetat , , , , , , , , , | 12 comentarii

Te caut

Aceasta poezie este ceva mai veche, dar mi-a placut atat de mult incat am memorat-o :)… Ma plimb mecanic, asteptand sa vii, Te caut cu privirea-n multime Dar ochii mei raman mereu pustii Fiindca esti atat de departe de mine… … Continuă lectura

Publicat în Dulcegarii | Etichetat , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Lui

Deragele mele, fiecare dintre noi avem cate un astfel de profesor… aceasta este pentru profesorul meu… Profesorului meu de… suferinta Si celui care mi-a predat lectii de zbor… Celui ce m-a-nvatat despre dorinta Celui ce-a definit cuvantul „dor” Celui ce a … Continuă lectura

Publicat în Dulcegarii | Etichetat , , , , , , , , , , , | Lasă un comentariu